کارنوف

کارنوف

کارنوف ایک پلیٹ فارم گیم ہے جس کو سن 1987 میں آرکیڈز میں جاری کیا گیا تھا۔ [1] اس کے بعد ایک نائنٹینڈو انٹرٹینمنٹ سسٹم پورٹ آیا۔ کھلاڑیوں نے عنوان والے کردار جن بوریوف کارنووسکی ، یا “کارنوف” کو مختصر طور پر سنبھال لیا۔ کارنوف ایک ایسا طاقتور شخص ہے جس کو عوامی طور پر واضح کیا گیا ہے کہ وہ سوویت یونین کے وسطی ایشیائی جمہوریہ کے ایک غیر مخصوص حصے سے تعلق رکھتا ہے جیسا کہ آرکیڈ کے اڑان پر دکھایا گیا ہے اور پھر کارنوف کے بدلہ میں دکھایا گیا ہے۔

ڈیٹا ایسٹ کے تخلیق کردہ کردار کی حیثیت سے ، کارنوف کو کمپنی کے دوسرے کئی کھیلوں میں دوبارہ پیش کیا گیا ، جس میں بڈ ڈیوڈس بمقابلہ بھی شامل ہے۔ ڈریگن نینجا جس میں وہ پہلی سطح میں باس ہے۔ کارنوف بعد میں 1994 کے نو جیو کھیل کارنوف کے بدلہ میں نظر آئے۔ یہ کھیل ، جسے فائٹر کی ہسٹری ڈائنامائٹ بھی کہا جاتا ہے ، اصل کارونوف کا سیکوئل نہیں ہے ، بلکہ فائٹر ہسٹری کا مقابلہ ہے ، ایک مسابقتی فائٹر ہے جس میں کارنوف آخری باس ہے۔

کارنوف

گیم پلے

اس کھیل نے حتمی خزانے کی تلاش کے ل nine نو مختلف سطحوں کے ذریعے تلاشی لیتے ہوئے بلجنگ – پٹھوں ، آگ سے چلنے والی ، مشرقی روسی ، سابق سرکس کے طاقتور ہیرو کو رکھ دیا ہے۔ [2] تاہم ، اس کے اور خزانے کے مابین متعدد ہولناک راکشس ہیں ، جن میں تلوار سے چلانے والے راہب ، ڈایناسور ، دجن ، ہاپنگ مچھلی کے مرد ، گارگوئلز ، درخت راکشس ، وِل وسوس ، چٹان مخلوق ، سنٹیپی خواتین اور شتر مرغ پر سوار کنکال جنگجو شامل ہیں۔

چل سکتا ہے ، چھلانگ لگا سکتا ہے ، اور اس درجے سے گزرنے کے لئے گولی مار سکتا ہے اور ایسی خاص اشیاء تلاش کرسکتا ہے جو اس کی مدد کریں۔ سرخ مچھلیوں کا حصول ک کو اس وقت تک اپ گریڈ کرسکتا ہے جب تک کہ وہ ایک وقت میں تین فائر بالز کو گولی نہیں مارتا ہے۔ ہر سطح کے اختتام پر ایک یا ایک سے زیادہ مالک ہوتے ہیں جسے خزانے کے نقشے کا نیا ٹکڑا حاصل کرنے کے لئے اسے ہرا دینا ہوتا ہے۔ کھیل کے اختتام میں ایک طاقتور باس “دی وزرڈ” موجود ہے جو آخری نقشہ کے ٹکڑے کا دفاع کرتا ہے جو خزانے کی طرف جاتا ہے۔

میراث

اگرچہ کارنوف کا براہ راست سیکوئل جاری نہیں کیا گیا ، لیکن ڈیٹا ایسٹ نے عنوان کے کردار کو دشمن کے طور پر استعمال کیا ہے۔ کچھ کھیلوں میں ، جیسے گیریو ریٹسڈن ، ٹمبلپپ اور ٹریو دی کارٹ – مجھے کبھی نہ بھولیں … (پتھر کے بہت بڑے مجسمے اور حتی کہ کردار کے چھوٹے ورژن بھی) ، کارنوف کو باقاعدہ دشمن کے طور پر پیش کیا گیا ہے۔

دوسرے ڈیٹا ایسٹ کے کھیلوں میں ، وہ باس کے کردار کے طور پر پیش کیا گیا ہے۔ برا دوستوں میں بمقابلہ. ڈریگن نینجا ، کارنوف پہلے درجے کے باس ہیں۔ اس کھیل کے بعد کارنوف کا گرے ورژن سامنے آتا ہے۔ کھیل کے جاپانی ورژن کے کریڈٹ تسلسل کے مطابق ، کارنوف کے اس ورژن کو کسموسی کارنوف کہا جاتا ہے۔

کارنوف

کارنوف اصل فائٹر کی تاریخ کا آخری مخالف بھی ہے ، اور اس کے نتیجہ میں ایک قابل کردار بن جاتا ہے۔ اگرچہ آفیشل کیمیو نہیں ہے ، لیکن گیلکو گیم ، بگ کرناک ، کا گارڈ باس تقریبا دو جیسے ہی بڈ ڈیوس بمقابلہ ڈریگن نینجا کے کارنوف اور کوسموکی کارنوف کے اسپرٹس سے مماثلت رکھتا ہے۔

نے مختلف طرح کے نمائشیں بھی کیں۔ وہ نو جیو گیم اسٹریٹ سلیم کے گلی پس منظر میں نظر آتا ہے۔ اسے قمیض پہنے ہوئے دکھایا گیا ہے جس پر اس کے “K” ہے۔  آزادانہ طور پر تیار کردہ فریویئر گیم I Wanna Be the Guy کے کریڈٹ میں بھی دکھائی دیتے ہیں۔ شانٹا اور سمندری ڈاکو کی لعنت میں ، ایک بھوت انگیز سلیمیٹ جو عنوان کے کردار کی مدد کرتا ہے وہ کارنوف سے بہت مماثلت رکھتا ہے ، اور یہاں تک کہ اس کا مردہ والد بھی قرار دیا گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *