وزبال

وزبال

وزبال ایک شوٹ ایم ہے جس کی تحریر جون ہیر اور کرس یٹس نے کی تھی (جنہوں نے مل کر سینسیبل سافٹ ویئر تشکیل دیا تھا) اور 1987 میں کموڈور 64 [1] اور بعد میں سال میں زیڈ ایکس سپیکٹرم اور ایمسٹرڈ سی پی سی کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ [2] امیگا اور اٹاری ایس ٹی کے ورژن اگلے سال میں جاری کیے گئے۔ []] وزبال کو آئی بی ایم پی سی کمپیٹیبلز (سی جی اے) اور فرانسیسی تھامسن ایم او 5 8 بٹ کمپیوٹر پر بھی بند کیا گیا تھا۔وزبال کا زیادہ مزاحیہ سیکوئل ، ویزکڈ 1992 میں امیگا ، اٹاری ایس ٹی ، اور آئی بی ایم پی سی کے لئے ریلیز ہوا۔

وزبال

گیم پلے

وِز بال کو وِزورلڈ کے ایک بار رنگین دائروں میں رکھا گیا ہے ، جہاں شیطان زارک نے سارا رنگ چرا لیا ہے ، جس سے یہ رنگ نیچا اور بھوری پڑا ہے۔ یہ وِز اور اس کی بلی نیفٹا پر منحصر ہے کہ اسے اس کی سابقہ ​​پرتیبھا ویز بال اور سیٹلائٹ کی طرح بحال کرے۔ []]

ویز بال ایک سکرولنگ شوٹر ہے جس کی مدد سے گریڈیئس [5] ایک اضافی مجموعہ متحرک ہے۔ یہ ایک افقی طور پر سکرولنگ کھیل ہے وزبال جو آٹھ سطحوں پر ہوتا ہے ، جس میں زمین کی تزئین کے ارد گرد گھومنا اور سپرائٹس پر شوٹنگ شامل ہے۔ تاہم ، کھیل کا مقصد رنگ کو رنگنے کے لople رنگ کی بوندوں کو جمع کرنا ہے۔ ہر سطح ایک رنگی کے طور پر شروع ہوتی ہے ، جو بھوری رنگ کے تین رنگوں میں تیار ہوتی ہے ، اور اسے مکمل کرنے کے لئے جمع کرنے کے لئے تین رنگوں (سرخ ، نیلے اور سبز) کی ضرورت ہوتی ہے۔ []] کھلاڑی ، ایک جادوگر جس نے سبز رنگ کی شکل اختیار کرلی ہے ، پورٹلز کے ذریعہ سطح کے درمیان جاسکتا ہے۔ پہلے تو وزرڈ کو صرف پہلے تین درجات تک رسائی حاصل تھی ، لیکن سطح کو مکمل کرنے سے مزید سطحوں تک رسائی حاصل ہوجاتی ہے۔ []] ہر سطح میں مختلف رنگوں کے شعبوں کا اچھ .ا ہوتا ہے ، اور انھیں گولی مارنے سے بوند بوندیں جاری ہوتی ہیں ، جن کو جمع کیا جاسکتا ہے۔ ہر سطح کو شامل کرنے کے لئے ایک مختلف رنگ کی ضرورت ہوتی ہے ، جو مناسب رنگوں کی کافی مقدار کو جمع کرکے تیار کی جاسکتی ہے۔ بعد کی سطح پر ، پینٹ کے شعبوں نے گولیوں کی شوٹنگ شروع کردی ، اور مزید چیلنج میں اضافہ کردیا۔

وزرڈ خود پینٹ کی بوندوں کو جمع کرنے کے قابل نہیں ہے ، اور ابتدائی طور پر ایک محدود شرح پر اچھال اور نیچے نیچے اچھالنے کے قابل ہے ، کھلاڑی صرف گھومنے کی رفتار کو کنٹرول کرتا ہے ، اور اس طرح اگلی ٹچ کے بعد افقی طور پر کتنا تیز ہوجائے گا زمین. موتی جمع کرنا (جو ظاہر ہوتا ہے جب کچھ قسم کے دشمنوں کو گولی مار دی جاتی ہے) کھلاڑی کو ٹوکن فراہم کرتا ہے جس کو “خرید” بڑھانے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے ، جیسے نقل و حرکت اور بہتر فائر پاور پر زیادہ کنٹرول۔ اس کے ذریعے سیٹیلائٹ کے نام سے جانے جانے والے ساتھی کو طلب کرنے کا اختیار بھی مل جاتا ہے۔ [8] مصنوعی سیارہ (ظاہر ہے وزرڈ کی بلی) جو شکل میں بھی عام طور پر وزرڈ کی پیروی کرتا ہے ، لیکن جوائس اسٹک کو حرکت دیتے ہوئے فائر بٹن کو تھام کر اسے آزادانہ طور پر بھی منتقل کیا جاسکتا ہے (جو اس دوران وزرڈ کو بے قابو کرتا ہے)۔ صرف سیٹلائٹ پینٹ کی بوندوں کو جمع کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے اور ایسا کرنے کے لئے کھلاڑی کو اسے استعمال کرنا پڑتا ہے۔ دو کھلاڑیوں کے شریک انتخاب کے موڈ میں ، سیٹلائٹ دوسرے کھلاڑی کے ذریعہ کنٹرول کیا جاتا ہے۔

وزبال

ترقی

کاموڈور 64 ورژن میں موسیقی کو مارٹن گالے نے مرتب کیا تھا ، جس میں جون ہیر اور کرس یٹس کے ان پٹ تھے۔ [وزبال 9]

1987 کے ایک انٹرویو میں ڈویلپرز کا کہنا تھا کہ ویز بال کی ترقی کا آغاز اصل میں ان کے پہلے لانچ ہونے والے شوٹر پیرالالکس سے پہلے ہی شروع کیا گیا تھا ، لیکن یہ اس وجہ سے روک دیا گیا ہے کہ وہ اس کھیل میں استعمال ہونے والے پیرالیل سکرولنگ روٹین کو کوڈ کرنے میں کامیاب ہوگئے ہیں۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ وہ نئے تصورات کو ایک واقف انداز میں پیش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں ، یہ بھی کہ وہ چاہتے ہیں کہ کوئی کمپنی اسے جاری کرے جو اسے “تھوڑا سا ہائپ” دے سکے۔ [10]

ریٹرو گیمر کے ساتھ ایک حالیہ انٹرویو میں ، جون ہر نے کہا کہ اس خیال کا آغاز نیمیسس سے متاثرہ شوٹر کے ساتھ ہوا اور اس کی شروعات گیند اور کنٹرول کے طریقہ کار سے ہوئی۔ گیند پہلے آئی ، اختتام پر مددگار اسٹوری لائن پر ٹیگ کیا گیا۔

ویز بال کو ایک بہت ہی نامیاتی انداز میں جوڑا گیا تھا ، اور جدید کھیلوں کی طرح منصوبہ بند نہیں کیا گیا تھا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *