سڈ میئر کے قزاقوں!

سڈ میئر کے قزاقوں!

سڈ میئر کے قزاقوں! یہ ایک ویڈیو گیم ہے جو سڈ میئر نے تیار کیا ہے اور اسے مائیکروپروس نے 1987 میں تیار کیا اور شائع کیا۔ یہ پہلا کھیل تھا جس میں میئر کے پہلے کھیلوں کے شائقین کو راغب کرنے کے لئے مائیکروپروس کی کوشش کے طور پر اس کے عنوان میں “سیڈ میئر” کا نام شامل کیا گیا تھا ، جن میں زیادہ تر لڑاکا گاڑی تخروپن ویڈیو گیمز. یہ کھیل 16 ویں ، 17 ویں اور 18 ویں صدی میں سمندری ڈاکو ، نجی ، یا سمندری ڈاکو شکاری کی زندگی کا نقالی ہے۔

قزاقوں! کیریبین میں قائم ہے۔ قزاقوں! کھیل کے میدان میں ہسپانوی مین (یعنی جنوبی امریکہ کا شمالی ساحل) ، وسطی امریکہ اور یکاٹن جزیرہ نما ، میکسیکو کی پوری خلیج ، فلوریڈا اور تمام کیریبین جزیروں کے علاوہ برمودا شامل ہیں۔ یہ کھلاڑی ٹرنیڈاڈ کے جنوب مشرق میں ، برمودا کے شمال مشرق میں شمال کے بالکل راستے میں ، ایک پوشیدہ رکاوٹ کے ذریعہ ، مذکورہ بالا زمینوں کے کسی بھی حصے پر سفر کرنے کے لئے آزاد ہے۔

سڈ میئر کے قزاقوں!

 

گیم کو کموڈور 64 ورژن سے لے کر متعدد دوسرے سسٹم میں بڑے پیمانے پر پورٹ کیا گیا تھا۔ قزاقوں! معمولی بہتری اور بہتر گرافکس کے ساتھ گولڈ ری میک کو 1993 میں ریلیز کیا گیا۔ ایک بڑھا ہوا ریمیک ، جس کا نام سیڈ میئرز قزاق بھی ہے ، 2004 میں جاری کیا گیا تھا۔ موبائل ڈیوائسز کے ورژن بھی جاری کردیئے گئے ہیں۔

گیم پلے

قزاقوں! ایک واحد کھلاڑی ، اوپن ورلڈ گیم ہے۔ کھلاڑی کو ہسپانوی سلطنت ، ڈچ جمہوریہ ، انگلینڈ کی بادشاہی ، یا کیریبین میں فرانسیسی نوآبادیاتی سلطنت کے لئے نجی حیثیت سے ایک مارک کی اجازت دینے کا خط ملتا ہے۔ کھیل کے دوران کھلاڑی کی وفاداری تبدیل ہوسکتی ہے۔ وہ متعدد ممالک کے ساتھ بھی عہدے پر فائز ہوسکتے ہیں اور کسی بھی وقت قزاقی کا رخ کرسکتے ہیں۔ گیم پلے کھلا ہوا ہے۔ کھلاڑی دشمن کے جہازوں یا قصبوں پر حملہ کرنے ، بحری قزاقوں کا شکار کرنے ، دفن شدہ خزانہ کی تلاش ، طویل عرصے سے گمشدہ کنبہ کے افراد کو بچانے ، یا حتی کہ تشدد سے مکمل طور پر بچنے اور تجارت کے ذریعہ اپنی دولت بڑھانے کی کوشش کرسکتا ہے۔ کھیل کا بھی پہلے سے طے شدہ اختتام نہیں ہوتا ہے ، حالانکہ جیسے جیسے وقت چلتا ہے ، عملے کے ممبروں کی بھرتی کرنا زیادہ مشکل ہوجاتا ہے۔ جیسے جیسے کھلاڑی کے کردار میں عمر بڑھتی جارہی ہے ، لڑائی مزید دشوار ہوجاتی ہے ، اور بگڑتی ہوئی صحت بالآخر کردار کو ریٹائرمنٹ پر مجبور کردیتی ہے۔ کھیل ختم ہوتا ہے جب کھلاڑی ریٹائر ہوجاتا ہے ، اس وقت جمع شدہ دولت ، زمین ، عہد ، ازدواجی حیثیت اور دیگر کارناموں کی بنا پر بھکاری سے لے کر کنگ کے مشیر تک انہیں اپنی مستقبل کی زندگی میں ایک مقام دیا جاتا ہے۔

کھیل کا آغاز کھیل کے آغاز میں کسی کھلاڑی کو دیئے جانے والے انتخاب میں سے ایک ہے۔ مختلف ادوار ایک مختلف چیلنج پیش کرتے ہیں ، چونکہ چاروں اڑتی ہوئی یورپی سلطنتوں کے مابین سیاسی اور معاشی طاقت کا تبادلہ ہوتا ہے۔ ابتدائی سال کے طور پر 1560 (ابتدائی انتخاب) کا انتخاب کرنا کیریبین میں کھلاڑی کو اثر و رسوخ سے قطع نظر رکھتا ہے لیکن اسپین سے ، جبکہ 1680 (تازہ ترین انتخاب) بہت سے غیر ہسپانوی کالونیوں کے ساتھ ایک پختہ کیریبین فراہم کرتا ہے اور مجموعی طور پر اعلی درجے کی سرگرمی علاقہ میں. دیگر انتخابوں میں 1600 ، 1620 ، 1640 ، اور 1660 شامل ہیں ، جس میں دوسرے ممالک کے حق میں ہسپانوی غلبہ کو کم کرنے کے ترقی پسند اثر کے ساتھ ساتھ سمندری ٹریفک میں اضافہ ہوتا ہے۔ جہاز کے ڈیزائن بھی عہد پر انحصار کرتے ہیں ، کچھ قسم کے جہاز بعض ادوار میں زیادہ کثرت سے دکھائی دیتے ہیں اور دوسروں میں کم ، اور جہازوں کی کچھ اقسام کو خاص طور پر مخصوص ممالک کے ذریعہ استعمال کیا جاتا ہے۔
کھیل بازی کے حصوں کے دوران ہاتھ سے ہم آہنگی ، زمینی اور سمندری جنگی مراحل کے دوران حکمت عملی کی اہلیت اور اسٹریٹجک سوچ کے بارے میں ہر طرح کی مہارت کی جانچ کرتا ہے۔ مزید یہ کہ ، ہر کھیل میں ایک مختلف کورس کرنے کا امکان ہوتا ہے ، کیونکہ کھیل کے بیشتر واقعات تصادفی ہوتے ہیں ، جن میں معاشی اور سیاسی نظام بھی شامل ہیں ، اور کھیل کے آغاز میں ، یہ مستقبل کے اسٹریٹجک آپشنوں کو بہت متاثر کرسکتے ہیں۔ کھیل کے دوران ، ایک کھلاڑی چھوٹی اور تیز تیز پنیس کو چلانے کے لئے فریگیٹ میں مقابلہ کرنے کی کوشش کرسکتا ہے ، لیکن موسم کی عدم دستیابی کے  اس کا خوش قسمت ہونا چاہئے۔

سڈ میئر کے قزاقوں!

 

سڈ میئر کے قزاقوں! قزاقوں کی جدید ترین خصوصیات میں سے ایک! متحرک کھیل کے میدان کا تعارف ہے۔ قزاقوں میں! بہت سے اہم عوامل جو کھلاڑیوں کے فیصلوں پر اثرانداز ہوتے ہیں وہ کھیل کے آغاز میں بے ترتیب ہوجاتے ہیں اور گیم پلے کے دوران بدلے جاتے ہیں۔ یہ نہ صرف ہر بار گیم کھیلے جانے کے بعد ایک نیا تجربہ پیدا کرتا ہے ، بلکہ اس سے کھلاڑی کو لچکدار رہنے کی بھی ضرورت ہوتی ہے ، اور جب وہ پائے جاتے ہیں تو امکانات کا استحصال کرنے کے لئے تیار رہتے ہیں۔ جب بھی وقت گزرتا ہے تبدیلیاں ہوتی ہیں اور وہ کھلاڑیوں کے عمل سے وابستہ نہیں ہوتے ہیں۔ در حقیقت ، سیریز کے اس کھیل میں ، بے ترتیب واقعات کی کوئی گرافیکل نمائندگی نہیں ہوتی ہے ، اور کھلاڑی ان کو روکنے کے لئے کچھ نہیں کرسکتا ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *