رینبو جزائر: بلبلا بابلے 2 کی کہانی

رینبو جزائر: بلبلا بابلے 2 کی کہانی

رینبو جزائر: بلبلا بابلے 2 کی کہانی 1987 میں ایک آرکیڈ گیم ہے جسے تائٹو نے تیار کیا اور شائع کیا۔ [1] آرکیڈ ورژن شمالی امریکہ کی تیاری اور تقسیم کے لئے روم اسٹار کو لائسنس یافتہ تھا۔ اس گیم کا عنوان “بلبلے بابلے 2 کی کہانی” ہے اور یہ پچھلے سال سے ٹائٹو کے ہٹ گیم بلبلے بوبلے کا سیکوئل ہے۔ یہ بلبل بابلے سیریز کے چار آرکیڈ کھیلوں میں سے دوسرا کھیل ہے (اس کے بعد بلبلا سمفونی اور بلبل یادیں ، لیکن خود اس کے دو براہ راست نتیجہ ہیں: پیراسول اسٹارز اور بلبل بوبل پارٹ 2)۔ گیم متعدد ہوم کمپیوٹرز اور گیم کنسولز کیلئے پورٹ کیا گیا تھا۔

مرکزی کردار بلبل اور بوبلون ہیں ، جو بلبل بوبلے (جو مغربی ریلیز میں “بوب اور باب” کے نام سے مشہور ہیں) کے مرکزی کردار ہیں۔ تاہم ، اس کھیل میں وہ اپنی انسانی شکلوں میں “بوبی” اور “بوبی” کے طور پر ظاہر ہوتے ہیں ، جیسا کہ پہلے کھیل کے “بلبلا ڈریگن” کے خلاف ہیں (پہلے کھیل کے حقیقی اختتام پر عمل پیرا ہوتے ہیں)۔ پہلے کھیل کے برعکس ، کھلاڑیوں کو اب “متبادل” (یعنی باری لینا) لازمی ہے ، جس میں ایک کھلاڑی بوبی (گرین شرٹ) ، اور کھلاڑی 2 بوبی (نیلی شرٹ) (پہلے ہی کھیل کی طرح رنگ سکیم) کے ساتھ ہونا چاہئے۔

رینبو جزائر: بلبلا بابلے 2 کی کہانی

گیم پلے

بلبل بابلے کے واقعات کے بعد ، ببی اور بوبی “ڈارک شیڈو” کو شکست دینے اور رینبو جزائر کو بچانے کے لئے نکل پڑے۔ ڈارک شیڈو وہ ادارہ ہے جو بلبل بوبل میں ہونے والے واقعات کا ذمہ دار ہے۔ [2] کھیل دس جزیروں کی زنجیر پر ترتیب دیا گیا ہے ، ہر ایک مختلف تھیم کے ساتھ۔ ہر جزیرہ گیم پلے کے چار چکر فراہم کرتا ہے ، اور یہ مکمل ہوجانے کے بعد کھلاڑی سلسلہ میں اگلے جزیرے میں چلا جاتا ہے۔ ہر راؤنڈ میں کھلاڑی کو سطح کی سطح بلند ہونے اور ان کو مارنے سے پہلے اوپر ہونا چاہئے۔ یہ جزائر آہستہ آہستہ زیادہ مشکل ہوجاتے ہیں ، دشمنوں کے بعد کے لوگوں پر بہت تیزی سے حرکت ہوتی ہے۔ ہر جزیرے کے آغاز سے قبل نقشے کی اسکرین پر ان کی تصویر کشی کی جاتی ہے۔

کھلاڑی رینبوز جاری کرسکتے ہیں جو ہتھیاروں ، عارضی پلیٹ فارمز اور آئٹم جمع کرنے والے کے طور پر کام کرتے ہیں۔ قوس قزح کو پھینکنا کسی بھی دشمن کو نقصان پہنچاتا ہے اور ایسی اشیاء کو حاصل کرتا ہے جس کے ذریعے قوس قزح کا رابطہ ہوتا ہے۔ جب چھلانگ لگاتے ، تو وہ نیچے گر جاتے ہیں ، اپنے نیچے کسی بھی دشمن کو پیٹتے ہیں اور اپنے اوپر نقصان کا میدان چھوڑ دیتے ہیں۔ [2] پاور اپ جمع کرنے سے کھلاڑی کی رفتار ، قوس قزحوں کی رفتار اور کتنے پیدا ہوتے ہیں۔ اگر کھلاڑی کسی سطح میں بہت زیادہ وقت لیتے ہیں تو ، پانی مرحلے کے نیچے سے اوپر اٹھنا شروع ہوجائے گا ، اور اگر کھلاڑی کے کردار کو اس کے سر سے اوپر اٹھتا ہے تو اسے مار ڈالیں گے۔ [2]

رینبو جزائر: بلبلا بابلے 2 کی کہانی

اس سے پہلے بلبلے بوبلے کی طرح ، کھیل کے بھی متعدد اختتام ہیں۔ “ٹرو اینڈ ہیپی” اختتام پذیر ہونے کے ل the کھلاڑی کو تین خفیہ جزیروں کو ڈھونڈنا اور اسے مکمل کرنا ہوگا (حالانکہ کھیل کے زیادہ تر صارفین کے ورژنوں میں بجٹ کی رکاوٹوں کی وجہ سے خفیہ جزیروں کی مکمل کمی نہیں ہوتی ہے []])۔ جب تک تمام 7 بڑے ہیرے جمع نہ ہوں تب تک یہ جزیرے نظر نہیں آتے ہیں۔ ایک بڑا ہیرا حاصل کرنے کے ل the ، کھلاڑی کو جزیرے پر سات مختلف رنگوں کے چھوٹے چھوٹے ہیرے اکٹھے کرنا ہوں گے اور راؤنڈ ختم کرنا ہوگا۔ چھوٹے ہیرے دشمنوں کو ان کے اوپر سے اندردخش گر کر یا مختلف خاص اشیاء سے تباہ کرکے تباہ کرتے ہیں۔ چھوٹے ہیرے جمع کرنے کے بعد ، ایک لفظ “نائس” ظاہر ہوتا ہے۔ اگر چھوٹے ہیرے صحیح ترتیب سے جمع کیے جاتے ہیں ، تو کھلاڑی ہر جزیرے کے آخر میں ایک خفیہ کمرے میں پہنچ جاتا ہے ، جس میں مستقل طاقت ہوتی ہے۔ چھوٹے ہیروں کا رنگ اس پر منحصر ہوتا ہے کہ گرے ہوئے دشمن کہاں اترتے ہیں ، لہذا کھلاڑی کسی حد تک اس بات کا تعین کرسکتا ہے کہ کون سے ہیرے کے رنگ گریں گے۔

اسکورنگ سسٹم میں راز بھی موجود ہیں ، [مبہم] جو معمول سے کہیں زیادہ زیادہ اسکور حاصل کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *